måndag 31 augusti 2015

Dubbla brunnsguidningar

Igår hade jag en mycket trevlig grupp som jag guidade i en välplanerad resa med två bussar från en pensionärsförening.
Första bussen guidade jag först i Brunnsparken, sedan följde jag med till Eriksberg, där vi åt en utsökt lunch, och så åkte jag med den andra bussen tillbaka till Ronneby och guidade i Brunnsparken på nytt. 
För mig, som för inte så länge sedan trillade av cykeln och slog i höften, var det lite oroligt före guidningen. Jag var rädd för att ena benet skulle fungera dåligt. Men, det gick bra! 
I Brunnsparken var det loppmarknad och massor av folk, men jag hade tur och lyckades få en parkeringsplats utanför Brunnsparkens restaurang.
Brunnsparken är alltid så fin och välskött.


I Brunnsparken

Eriksberg



I Brunnsparken








Inga kommentarer: